قاتل خاموش در کمین مسافرانی ست که از وسایل گرمایشی غیر استاندارد استفاده می‌کنند

به گزارش آینه فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از نجات ۴نفر از مسافران نوروزی که دچار مسمومیت گاز منواکسید کربن شدند خبر داد.
عیدی پور درباره جزییات این عملیات امداد و نجات که با اقدام به موقع نیرو‌های آتش نشانی از بروز حادثه منجر به فوت مسافران نوروزی جلوگیری شد گفت: این حادثه در چادر مستقر در کمپ زیبا شهر شیراز رخ داد و به دلیل برودت هوا این خانواده ۴نفره برای گرم کردن خود، اقدام به روشن کردن پیک نیک مسافرتی کرده بودند که این اقدام باعث مسمومیت آن‌ها با گاز مونو اکسید کربن شد.
عیدی پور با اشاره به اینکه این مسافران نوروزی با اقدام به موقع نیرو‌های آتش نشانی از مرگ ناشی از مسمومیت گاز مونو اکسید کربن نجات یافتند گفت: در پی این عملیات دختر خانواده دچار مسمومیت شدید شده بود که با اقدام به موقع آتش نشانان و نیرو‌های اورژانس از مرگ نجات یافت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان این که طبق پیش بینی‌های هواشناسی طی روز‌های پیش رو شاهد برودت هوا در شهر شیراز خواهیم بود یاد آور شد: مسافرانی که قصد دارند در ایام نوروز در چادر‌های مسافرتی مستقر شوند باید برخی نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن نشوند