مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از بازدید بیش از یک‌میلیون و ۲۵۸ هزار نفر گردشگر از اماکن تاریخی فرهنگی استان خبر داد

بازدید یک‌میلیون و ۲۵۸ هزار گردشگر از اماکن تاریخی فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از بازدید بیش از یک‌میلیون و ۲۵۸ هزار نفر گردشگر از اماکن تاریخی فرهنگی استان خبر داد.

بازدید یک‌میلیون و ۲۵۸ هزار گردشگر از اماکن تاریخی فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سید مؤید محسن نژاد افزود: یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۶۵ نفر بازدیدکننده از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۹ فروردین‌ماه از مکان‌ها و ابنیه تاریخی، فرهنگی فارس بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: آرامگاه حافظ پس از مرقد مطهر حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام همچنان پربازدید کننده‌ترین مکان تاریخی است که ۳۳۸ هزار و ۴۴۱ نفر از این تعداد را به خود اختصاص داده است.
محسن نژاد افزود: مجموعه جهانی تخت جمشید با ۲۳۳ هزار و ۷۸۶ نفر، آرامگاه شیخ اجل سعدی شیرازی با ۲۱۴ هزار و ۲۰۳ نفر، ارگ کریم‌خان زند با ۱۳۶ هزار و ۱۶۸ نفر و مجموعه جهانی پاسارگاد با ۱۳۵ هزار و ۲۶۴ نفر به ترتیب بنا‌های باستانی و تاریخی فارس بوده‌اند که بیش‌تر از آن‌ها بازدید شده است