اعضای محمدحسین دهقانی پلیس افتخاری در استان فارس به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۱۲ فروردین ماه ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ولیعصر شیراز به همراه یک نفر از اعضای پلیس افتخاری حین گشت‌زنی در خیابان شهید رادفر به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش،مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت، در حین بررسی شماره پلاک و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری دنا با این مامور فداکار و راکب موتورسیکلت برخورد کرده و سریعا متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه در این حادثه محمدحسین دهقانی ۳۱ساله از اعضای پلیس افتخاری و راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان می‌شوند، گفت: این نیروی پرتلاش و فداکار ۱۵ فروردین ماه در بیمارستان به شهادت رسید و اعضای پیکرش به بیماران نیازمند اهدا شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت : ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند راننده ۴۵ساله خودرو دنا را کمتر از یک روز شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق راننده دستگیر شده جرایمی از جمله تجاوز به عنف، حمل مواد مخدر، مشارکت در قتل و سرقت‌های متعدد به چشم می‌خورد، خاطر نشان کرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی پرونده تشکیل و علت و انگیزه تصادف در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متاسفانه حال راکب موتورسیکلت نیز وخیم است، تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند بدون اغماض و برابر قانون به شدت برخورد می‌کند