فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر جا که نیاز به حضور ارتش در رخدادهای طبیعی بود ارتش در کنار همرزمان خود در نیروهای مسلح در کنار مردم بوده و نشان داده که ارتش تک بعدی و فقط نیروی نظامی نیست و به معنای واقعی کلمه شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشاند

به گزارش آینه فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه‌، سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در شیراز افزود: جوانان عزیز ما همواره با شجاعت، درایت و همت بلند در راه حفظ مرزهای کوشیدند و اجازه ندادند که دشمن حتی به مرزهای کشور نزدیک شود.
وی ادامه داد: در کنار جانفشانی برای حفظ مرزهای جمهوری اسلامی، هرکجا و هر زمان که مردم به کمک شما ارتشیان و نظامیان غیور نیاز داشتند با جان و دل شتافتید و در کمک به مردم سر از پا نشناختید.
او اظهار ذاشت: در جریان وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل نیز همواره در کنار مردم بودید و خدماتی به مراتب بهتر از برخی کشورهای همسایه که با چنین حوادثی مواجه شدند به مردم ارائه کردید.

ارتش هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد
فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی با تجربه گهربار دیروز نبرد واقعی را در هر شرایطی آزموده و هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.
امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی افزود: ارتش امروز با تجربه روار دیروز نبرد واقعی در هر شرایطی را آموخته و آزموده و هرگونه تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.
وی ادامه داد: اهریمن روانپریش و یاوه گو بداند که عمق راهبردی دشمن در دسترس تجهیزات و دست بلند جمهوری اسلامی ایران است.
او اظهار داشت: ارتش انقلابی قدر محبت ها و پشتیبانی‌های ملت بزرگ ایران را می داند و دست در دست برادران خود سپاه قهرمان، سربلندان فراجا و بسیج مخلص و عظیم مردمی جان برکف و آماده جانبازی در راه دین، میهن و نظام اسلامی است.
وی، ضمن گرامیداشت ٢٩ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی افزود: این روز کارنامه مجاهدت های فرزندان ملت این شجره طیبه و یادآور نام کسانی است که در صفوف به هم پیوسته شهادت حضور داشتند.
سرتیپ رضایی ادامه داد: فرزندان ملت در ارتش تحت فرمان امام رحال و رهبر معظم انقلاب ارتش قدرتمند را در تراز ارتش انقلابی، ولایی و مردمی ارتقاء داده و امنیت کشور را با خون پاک خود و ایثار خانواده هایشان تامین کردند.
او گفت: هر جا که نیاز به حضور ارتش در رخدادهای طبیعی بود ارتش در کنار همرزمان خود در نیروهای مسلح در کنار مردم بوده و نشان داده که ارتش تک بعدی و فقط نیروی نظامی نیست و به معنای واقعی کلمه شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشاند