حجت الاسلام ربانی شیرازی، امام جمعه زرقان گفت: باید یک فرماندار با تجربه بیاید، هم راهکار را بداند و نباید پشت در اتاق وزیر و نماینده ها را رها کرد تا اعتبار بگیرد.

به گزارش دریافتی آینه فارس از ستاد نماز جمعه زرقان، حجت الاسلام محمد هادی ربانی شیرازی ضمن دعوت خود و همگان به تقوای الهی با تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری «س» و روز پرستار گفت: از روز اولی که بنده در سمت امام جمعه منصوب شدم تمام همتم این بود که بخشداری بشود فرمانداری و با کمک مسئولین شهر تمام همت خود را گذاشتیم و در تهران با جلسات و دیدارهای که با مقامات داشتیم و با همکاری هایشان رسیدیم به شهرستان.
خطیب جمعه زرقان افزود: بعد از آن، نه تنها کار تمام نشد بلکه آغار راه بو، ما به اسم شهرستان هستیم اما در واقع هنوز تعدادی از ادارات را نداریم و ادارات دیگر هم دفتر نمایندگی است.

حجت الاسلام ربانی شیرازی  با بیان اینکه فرماندار باید مسئولیت قبول کند و این دفاتر نمایندگی به اداره تبدیل شوند تا اعتبارشان اضافه شود، افزود: باید یک فرماندار با تجربه بیاید، هم راهکار را بداند و نباید پشت در اتاق وزیر و نماینده ها را رها کرد تا اعتبار بگیرد.

وی در انتها افزود: به آقای دکتر ایمانیه استاندار فارس عرض کردم که مشکلات مردم را حل کنید و این دفاتر نمایندگی، در ادارات نمایشی است، برای فرمانداری زرقان باید فردی که دارای تجربه و تخصص باشد را بیاورید که شب و روز بدود و خسته نشود.

لازم بذکر است از دوتن از پرستاران زرقان در نمازجمعه تجلیل شد.

همچنین میزخدمت این جمعه زرقان با حضور ریاست بنیادشهیدوامورایثارگران این شهرستان ازساعت۱۱ پاسخ گوی سوالات ومشکلات مردم بود.