وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه به ۲۷۲۳۸ شهید و ۶۶۴۵۲ زخمی افزایش یافت.

به نقل از کانال تلگرامی شبکه قدس، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۷۲۳۸ شهید و ۶۶۴۵۲ زخمی افزایش یافت.

 

انتقال پیکر‌های سه شهید فلسطینی به بیمارستان ناصر در خانیونس
به گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، منابع محلی اعلام کردند پیکر‌های سه شهید فلسطینی به مجتمع پزشکی ناصر در خانیونس در غزه منتقل شد.

زخمی شدن ۱۱ آواره فلسطینی در خانیونس
به گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، هلال احمر فلسطین اعلام کرد در جریان پرتاب بمب‌های دودزا به سوی آوارگان فلسطینی مستقر در مقر جمعیت هلال احمر در خانیونس در جنوب نوار غزه، ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.

 

 

ویرانی خانیونس در پی حملات مستمر رژیم اشغالگر
کانال تلگرامی خبرگزاری صفا تصاویری از ویرانی خیابانی در خانیونس در جنوب نوار غزه بر اثر حملات مستمر رژیم اشغالگر منتشر کرد.

 

۲۴ شهید در حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر به سه خانه در رفح
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد در حملات جنگنده‌های اسرائیلی به سه خانه در رفح ۲۴ نفر به شهادت رسیدند.

 

بانک جهانی: یک میلیون فلسطینی در نوار غزه خانه‌های خود را از دست دادند
به گزارش کانال تلگرامی شبکه المسیره، منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش دشمن صهیونیست به بمباران و تخریب خانه‌های و تاسیسات زیر بنایی در مرکز شهر خان یونس در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهد و همزمان بانک جهانی اعلام کرد که یک میلیون فلسطینی در غزه خانه‌های خود را از دست دادند.
در خبری دیگر منابع فلسطینی از حملات توپخانه‌ای شدید ارتش رژیم اشغالگر به مناطق شمالی نوار غزه خبر دادند.

 

تصاویر خانه‌های تخریب شده در حملات دیشب اشغالگران به رفح
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ تصاویری از خانه‌هایی منتشر کرد که در حملات دیشب اشغالگران صهیونیست به رفح در جنوب نوار غزه تخریب شدند.

 

درگیری مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در مناطق شمالی نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره از درگیری مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر با مسلسل‌های سنگین در مناطق شمالی نوارغزه خبر داد.

شهادت دو فلسطینی به ضرب گلوله تک تیراندازان اشغالگر در غرب شهر غزه
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، تک تیراندازن ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در محله النصر در غرب شهر غزه با تیراندازی به سوی غیر نظامیان؛ دست کم ۲ فلسطینی را به شهادت رساندند و ۳ نفر دیگر را زخمی کردند.
خبرگزاری شهاب در خبری دیگر اعلام کرد که نظامیان صهیونیست دو غیر نظامی را در منطقه تل الهوی بازداشت و شماری دیگر را وادار کردند خان هایشان را ترک کنند و به سمت دیر البلح بروند.

 

 

درگیری مسلحانه مبارزان فلسطینی با اشغالگران در اردوگاه بلاطه در نابلس
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، گردان‌های شهدای الاقصی در نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن اعلام کرد: مبارزان ما با سلاح تیربار و انفجار بمب با نظامیان اشغالگر در حین یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس درگیر شدند.

 

 

تصاویری از آوارگان فلسطینی و شرایط دشوار آنها به سبب سرما و بارش
کانال تلگرام الرساله، تصاویری از شرایط فاجعه بار در مناطق آوارگان و غرق شدن چادر‌های آنها به سبب بارش شدید باران در جنوب غزه و شمال آن منتشر کرد.

 

 

 

۲۶ شهید در حمله هوایی رژیم اشغالگر به رفح
شبکه الجزیره تصاویری از ویرانی‌های ناشی از حمله هوایی رژیم اشغالگر به رفح منتشر کرد.
این شبکه گزارش داد در حمله هوایی رژیم اشغالگر به دو خانه در محله الجنینه در شرق رفح ۲۶ نفر به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر نیز مجروح شدند.

 

 

شهادت ۱۰۷ فلسطینی و زخمی شدن ۱۶۵ نفر در نوار غزه در بیست و چهار ساعت گذشته
به گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز شنبه اعلام کرد که رژیم اشغالگر در بیست وچهار ساعت گذشته ۱۲ کشتار و جنایت دیگر علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه انجام داد که به شهادت صد و هفت (۱۰۷) فلسطینی منجر شد و صد و شصت و پنج (۱۶۵) غیرنظامی هم زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: آمار شهدای نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به بیست و هفت هزار و ۲۳۸ تن رسید و شصت و شش هزار و ۴۵۲ فلسطینی هم در این مدت زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه تاکید کرد تعداد از قربانیان فلسطینی همچنان در زیر آوار‌ها و یا در جاده‌ها هستند و ارتش رژیم صهیونیستی به نیرو‌های امداد و نجات ودفاع شهری اجازه دسترسی به آنان را نمی‌دهد.

تصاویر وداع با شهدای رفح
کانال تلگرامی خبرگزاری صفا تصاویری از وداع با شهدای دو کشتار الهمص و حجازی در رفح پس از حملات هوایی اشغالگران منتشر کرد.