با تصویب هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت در دویست و پنجمین جلسه این هیات، مرتبه استاد ممتازی به دکتر سید علی ملک حسینی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعطا شد

اعطای مرتبه استاد ممتازی به پدر پیوند کبد ایران دکتر ملک حسینی
به گزارش آینه فارس،معاون آموزشی دانشگاه گفت: اعطای این مرتبه به استناد فعالیت‌های چشمگیر این عضو هیات علمی در حیطه‌های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و مسوولیت‌های اجرایی، بر اساس آیین نامه مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وزارت بهداشت، انجام شده است.
دکتر محسن رازقی افزود: دکتر سید علی ملک حسینی چهره ماندگار کشور و پدر پیوند کبد ایران و بنیانگذار و مدیرعامل مرکز پیوند اعضا و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا است که علاوه بر افتخارات ملی، دارای افتخارات جهانی در حوزه پیوند است.
او دریافت جایزه انجمن جهانی پیوند اعضا به دلیل تاثیر شگرف در پیشرفت دانش پیوند را از جمله افتخارات دکتر ملک حسینی برشمرد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور دکتر سید علی ملک حسینی در جمع اساتید جامعه پزشکی فارس را بسیار ارزشمند و فرصتی مغتنم برای شاگردانش در زمینه کسب دانش، توانمندی و تجربه‌های گرانبها ذکر کرد