استاندار فارس گفت: درباره انتصابات همچنان بوروکراسی عجیبی بر کشور حاکم است، ۲۰ نفر برای مدیران کل استان پیشنهاد دادم، اما هنوز تایید آن‌ها انجام نشده است، این دولت نمی‌خواهد اتوبوسی عمل کند، اما کاغذبازی و بوروکراسی عجیب وجود دارد و سبب تاخیر در انتصابات می‌شود.

محمدهادی ایمانیه در نشست جامعه روحانیت شیراز گفت: تا یک ماه دیگر مدیریت استان فارس را تکمیل و تصمیمات را اجرایی خواهیم کرد.

استاندار فارس ادامه داد: اگر همواره در اتاق مدیران باز باشد امکان تصمیم‌گیری نیست اما درباره مدیرانی که شاهنشاه‌وار رفتار می‌کنند گزارش بدهید، چون وجود چنین مدیری در استان فارس خجالت‌آور است.

وی اضافه کرد: اگر اطمینان شرعی داشته باشید از فساد مالی یا اخلاقی مدیری؛ این را همین امروز گزارش دهید، اما درباره توان مدیریتی در حال اقدام است تا تغییرات سریع‌تر رخ دهد.

ایمانیه تاکید کرد: درباره انتصابات همچنان بوروکراسی عجیبی بر کشور حاکم است، ۲۰ نفر برای مدیران کل استان پیشنهاد دادم، اما هنوز تایید آن‌ها انجام نشده است.

وی تصریح کرد: این دولت نمی‌خواهد اتوبوسی عمل کند، اما کاغذبازی و بوروکراسی عجیب وجود دارد و سبب تاخیر در انتصابات می‌شود.