مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با روز و هفته بزرگداشت مقام معلم، از معلمان ۵۹ منطقه و شهرستان در این استان قدردانی می‌شود

از معلمان نمونه ۵۹ منطقه و شهرستان فارس تجلیل شد
به گزارش آینه فارس محمدخلیل عسکری عصر با تبریک راهیابی فاطمه علی‌نژاد، به المپیاد بین‌المللی جغرافیا، گفت: امسال بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در المپیاد‌های علمی شرکت کردند که ۴۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.
عسکری با اشاره به برگزاری همایش روزه اولی‌ها با عنوان نمک پروردگان حسنی و برنامه “عزیزم حسین” با حضور مشتاقانه و گسترده دانش‌آموزان در فارس به مناسبت ماه رمضان، گفت: هفته معلم از برترین‌های ۵۹ منطقه و شهرستان در فارس قدردانی خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: اجرای برنامه ۵۰ روزه کیفی سازی دروس تخصصی پایه دوازدهم و همچنین برنامه ۲۵ روزه عفاف و حجاب از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

وی اضافه کرد: اولین گردهمایی طلایه‌داران مهر با حضور مدیران کل، معاونان ادارات کل و ۵۰۰ نفر از روسای ادارات آموزش و پرورش سابق و فعلی در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

عسکری آمار پیشکسوتان فرهنگی استان فارس را حدود ۸۰ هزار نفر اعلام و عنوان کرد: در گردهمایی طلایه داران مهر، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی را در دستور کار خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۰ اردیبهشت جاری، اجلاسیه سراسری نماز در شیراز برگزار می‌شود و ۷ روز قبل از آن برنامه‌های متنوعی با موضوع نماز در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد