دکتر حبیب دانش منش؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در آئین حضوری شدن کلاس های مراکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس و جهاددانشگاهی شیراز شرکت کرد.

به گزارش آینه فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس ، برابر ابلاغ وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی از شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ کلاس های آموزشی  بصورت حضوری ادامه پیدا کرد در همین رابطه دکتر دانش منش با حضور در مراکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس و جهاددانشگاهی شیراز از نزدیک با  مدرسان، دانشجویان و کارکنان دیدار و از روند تشکیل کلاس ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازدید کرد.

در این آئین سرهنگ دکتر احمد ایزدی؛ سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس گزارشی از چگونگی اجرایی نمودن کلاس ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و تب سنجی دانشجویان در بدو ورود به کلاس ها و همچنین اقدامات  چند ماه اخیر و جذب دانشجو در مهر ماه ۱۴۰۰ ارائه داد.

سپس دکتر دانش منش ضمن قدر دانی از فعالیت های مرکز و بهبود کیفیت آموزش و توجه به شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز و افزایش فضای کالبدی مرکز ، دفاتر مشاوره نو آوری و کار آفرینی، بسیج دانشجویی، کانون فرهنگی و انجمن علمی، از حمایت های سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز  قدر دانی کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در ادامه از استقبال و حضور فعال مدرسان و دانشجویان در کلاس های نظری در اولین روز ابلاغ شده قدر دانی و  در خصوص  اهمیت برگزاری کلاس های حضوری و تعامل با مدرسان و حضور دانشجویان در مراکز مطالبی ارائه نمود.

دکتر حبیب دانش‌منش با بیان اینکه سلامت مدرسان، کارکنان و دانشجویان در اولویت است، گفت: خوشبختانه در این دو  مرکز آموزشی، تمام شرایط برای حضور دانشجویان در استانداردترین حالت ممکن فراهم شده است.

او خاطرنشان کرد: کلاس حضوری در بُعد اجتماعی نیز بسیار حائز اهمیت است و باید به پایداری حضور دانشجو در دانشگاه پایبند باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس که دربازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز نیزحضور داشت گفت: هم اکنون بالغ بر ۶۰۰ دانشجو، در دوره‌های کاردانی و کارشناسی در رشته‌های مختلف در این مرکزآموزشی مشغول به تحصیل هستند.

دکتر مظاهر بابایی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارس، در اجرای آموزش غیرحضوری نیز پیشرو و کارآمد عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد که آغاز روند حضوری شدن کلاس‌های درس در این مرکز، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستادمدیریت کرونا و با نظارت دقیق، دنبال شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس با بیان اینکه همه مدرسان، کارکنان و دانشجویان برای شرکت در کلاسهای حضوری، باید کارت واکسن داشته باشند، گفت: در بدو ورود، درجه تب افراد چک شده و همه پروتکل‌ها خصوصا فاصله گذاری اجتماعی، کاملا رعایت می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در بازدید از این دو مرکز آموزشی از بخش های مختلف این دو مرکز بازدید کرد.