استاندار فارس به راه‌اندازی قرارگاه اشتغال در این استان اشاره و از آمادگی کامل فارس برای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری با هدف ارتقاء سطح رفاه اجتماعی و اقتصادی خبر داد

محمدهادی ایمانیه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، به افتتاح بیش از ۸ هزار واحد مسکونی توسط آن نهاد در سطح کشور اشاره و گفت: از این تعداد کمتر از ۱۷۰۰ واحد مسکونی در فارس به بهره‌برداری رسید که در همین رابطه تلاش داریم با حمایت بیشتر از مددجویان کمیته امداد، نسبت به آزادسازی مددجویان زندانیان جرائم غیر عمد در دستور کار مدیران و خیران قرار دهیم.

او ضمن تأکید بر رعایت کرامت انسانی و حمایت از مددجویان، می‌گوید: در بحث اشتغال؛ قرارگاه جهادی “اشتغال”‌ را باهمت مدیران مربوطه در استان فعال کرده‌ایم تا بتوانیم بخشی از مشکل اشتغال در استان را برطرف کنیم وبرهمین اساس از طرف مجموعه استانداری و مدیران استان آمادگی وجود دارد تا در بحث سرمایه‌گذاری در زمین‌های متعلق به کمیته امداد سرمایه‌گذاری منجر به اشتغال را راه‌اندازی کنیم.

به گفته استاندار فارس، توجه به صنایع‌دستی، مشاغل خانگی، توسعه گلخانه‌ها می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال در نقاط روستایی مانع مهاجرت از روستاها به حاشیه شهرها شود که این موضوع باید در دستور کار کمیته امداد قرار بگیرد.

او همچنین به حضور خود در زندان بانوان و بهره‌مندی از کمک خیرین جهت آزادسازی زندانیان زن جرائم مالی غیر عمد اشاره کرد و از مسئولان کمیته امداد خواست تا طبق فرمایش حضرت پیامبر(ص) نسبت به حفظ کرامت و شخصیت مددجویان اهتمام ورزیده و اقداماتی چون آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را در دستور کار قرار دهند.

استاندار فارس گفت: فعالیت‌های خیرخواهانه پیش از انقلاب، در ایام شکل‌گیری انقلاب اسلامی و به دنبال آن پس از انقلاب که با تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت‌های جدی را شاهد بودیم و در حوزه فعالیت‌های کمیته امداد، استان فارس نیز همواره چند قدم از دیگر استان‌ها جلوتر بوده است و می‌طلبد از تلاش‌های محمد بذرافشان به عنوان مدیرکل سابق کمیته امداد فارس تشکر و قدردانی شود.

ایمانیه گفت: شاهد انجام فعالیت‌های جدی مدیرکل سابق با ارائه طرح‌های خلاقانه در راستای حفظ و کرامت مردم بودم؛ چراکه خدمت همراه با منت موردنظر پروردگار نخواهد بود و این مهم باید توسط مدیرکل امداد استان ادامه‌دار باشد.