فعالیت عمده مراکز تزریق واکسن در شیراز ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر است و تنها دو مرکز تا ساعت 22 فعالیت میکنند که بسیاری از افراد به خاطر مسائل مختلف از جمله شغل قادر نیستند در این ساعتها جهت تزریق واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، توزیع واکسن در استان‌ها و شهرستان‌ها بستگی به فعالیت مراکز تزریق واکسن دارد و به هر میزان که تعداد واکسیناسیون بیشتر باشد به همان میزان واکسن بیشتری در اختیارشان قرار می‌گیرد.در حال حاضر انتظار چند ساعته مردم در صف‌های واکسیناسیون قابل تحمل نیست باید مراکز واکسیناسیون به صورت شبانه روزی و چند شیفته فعالیت کنند.

بنا به مشاهدات عینی خبرنگار آینه فارس، شب گذشته حدود ۲۰۰ نفر از مردم شیراز، پشت در حسینه عاشقان ثارالله با رسیدن ساعت ۲۲ و پایان کار این مرکز از تزریق دوز سوم بازماندند.

فعالیت عمده مراکز تزریق واکسن در شیراز ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر است و تنها دو مرکز تا ساعت ۲۲ فعالیت میکنند که بسیاری از افراد به خاطر مسائل مختلف از جمله شغل قادر نیستند در این ساعتها جهت تزریق واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

باید استاندار فارس در این ماجرا وارد عمل شده و قبل از وقوع اتفاقات خطرناکتر، دستور فعالیت شبانه روزی حداقل ۴ مرکز در نقاط مختلف شیراز را صادر کند.به نظر می رسد لزوم تسریع در واکسینه کردن جمعیت هدف و افزایش مراکز تجمیع واکسیناسیون در شرایط فعلی تنها راه مقابله با کرونا فقط پیشگیری است و برای تسریع در روند واکسیناسیون باید از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها هم استفاده کرد و مردم نیز به صورت جهادی و انقلابی با مدافعان سلامت همکاری داشته باشند قبل از آغاز موج جدید شیوع بیماری باید روند واکسیناسیون شتاب بگیرد.

لازم به ذکر است تزریق واکسن در مرکز سالن ورزشی دانشکده هنر و معماری و پایگاه خودرویی میانرود «پارس» از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر، همچنین مراکز سرداران و حسینیه عاشقان ثارالله (ع) از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و بقیه مراکز از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر انجام می‌شود.