عملیات اجرایی پروژه کمربند سبز به عنوان یکی از تعهدات شرکت پالایش گاز پارسیان و وزارت نفت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان مهر آغاز شد.

سرپرست شرکت پالایش گاز پارسیان در حاشیه آغاز عملیات اجرایی کمربند سبز، گفت: پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی بر اساس مفاد نظامنامه ابلاغی وزارت نفت، وقتی در مناطق نفت خیز یا گاز خیز کشور تعریف و تصویب می‌شود، اجرای آن پروژه را به نهاد‌های استانی و محلی در حوزه‌های مختلف واگذار می‌کنند.

بابایی گفت: تصمیم داریم به کمک منطقه و با محوریت فرمانداری، انشاالله پروژه‌های مناسبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، زیست محیطی، عمرانی و مسائل آموزشی و بهداشتی تعریف و پس از گرفتن مصوبه و تأمین اعتبار، اجرای آن‌ها را پیگیری کنیم تا تا مجموعه وزارت نفت اهتمام بیشتری در رابطه با تخصیص بودجه‌ها به شهرستان داشته باشد.

او اظهار کرد: پروژه کمربند سبز ۲۰۰ هکتار وسعت دارد و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تحت نظارت شهرداری مُهر اجرایی خواهد شد.

بابایی گفت: این پروژه شامل ۲ بخش بیولوژیکی یا کاشت درختان و ساخت سازه دنبال می‌شود و با اجرای آن‌ها خصوصا بخش سازه، سیلاب‌ها نیز تا حدودی زیادی مهار خواهد شد.

سرپرست شرکت پالایش گاز پارسیان خاطرنشان کرد که اعتبارات این پروژه از محل تعهدات شرکت پالایش گاز پارسیان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان مهر پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/