مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس گفت: طرح پویش احسان حاج قاسم با ابتکار سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی تحت عنوان هر واحد صنفی یک خدمت در شیراز آغاز شد.

مهدی دوکوهکی در حاشیه آغاز طرح ملی پویش احسان حاج قاسم در شیراز، گفت:  اصناف شیراز از این طرح که تا بیستم دی‌ماه ادامه خواهد داشت استقبال خوبی داشته‌اند.

او گفت: امسال و همزمان با دومین سال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس با مشارکت تمامی اتحادیه‌های صنفی و همکاری اتاق‌های اصناف این استان، برنامه‌های مختلفی از جمله غبار روبی گلزار شهدا، همایش تبیین افکار شهید سلیمانی با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی شیراز، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، نذر خون و اهدای بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های کم برخوردار اجرا می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس هم گفت: سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری و تبیین ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است.

سید محمود هاشمی گفت: بر همین اساس، تمامی اتحادیه‌های صنفی شهرستان شیراز و اعضای تحت پوشش با تمام ظرفیت برای پاسداشت این شهید بزرگوار برنامه‌ریزی و در طرح پویش احسان حاج قاسم در قالب هر واحد صنفی یک خدمت، مشارکت جدی خواهند داشت.

او گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه شهادت سردار سلیمانی، دستورالعمل‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه‌تر و مردمی این مراسم به اتحادیه‌های صنفی شهرستان شیراز ابلاغ شده است.

هاشمی گفت: هر چند که اصناف شیراز به شکل خودجوش برنامه‌های گسترده‌ای را همچون پارسال تدارک دیده‌اند، اما طرح پویش احسان حاج قاسم در سطح ملی با ابتکار سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی و در شیراز با محوریت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس و مشارکت اتحادیه‌های صنفی این شهرستان و اعضای تحت پوشش تا بیستم ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/