نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان گفت:فضای فعلی حاکم بر ورزش لارستان در سایه مدیریت شایسته جناب طیبی هم از نظر ورزشهای قهرمانی و همگانی و ورود و مشارکت خیرین در راستای توجه به زیرساخت ها را خوب می بینم و امیدوارم در آینده نیز توجه جدی نسبت به کشف استعداد های جوان و حفظ جایگاه ارزشی پیشکسوتان ورزش داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، چندی پیش خبری مبنی بر کسب رتبه برتر رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان لارستان در بین مدیران استان در ارزیابی سالانه ۱۳۹۹؛ جامعه ورزشی منطقه را خشنود ساخت.

نایب رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان در این باره گفت: چند دوره شاهد کسب رتبه برتر توسط مدیر پر تلاش شهرستان آقای طیبی هستیم که تلاش وبرنامه ریزی ایشان بر هیچکس پوشیده نیست.

انور اسماعیلی بیان داشت: با توجه به اینکه حوزه لارستان بسیار وسیع است و دارای بخش ها؛شهرها و روستای فراوانی می باشد به مراتب خدمت رسانی ؛ توسعه و گسترش زیر ساخت ها دشوار تر خواهد شد اما خوشبختانه از این موضوع رضایت نسبی حاصل شده است.

نماینده شورای اسلامی شهر خور در شورای شهرستان اظهار نمود:تصمیم داریم از برگزیدگان و مقام آوران ورزش شهرستان در مقاطع مختلف تجلیل کنیم تا این مهم موجبات تأسی در روحیه سایر جوانان شود.

اسماعیلی که خود از مسئولین هیات فوتبال شهرستان است خاطر نشان کرد:در صورتی که مردم و ادارات و سازمانها توجه به ورزش نموده و ورزش کردن را در دستور کارخود قرار دهند قطعا به جامعه پویا و بانشاط تر دست پیدا میکنیم