از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا کنون، ۸۸ و نیم درصد دُز اول و ۷۶ درصد از جمعیت هدف زیرمجموعه دانشگاه نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به تلاش تیم‌های واکسیناسیون استان برای گسترش پوشش جمعیت واکسینه فارس، از افرادی که تا کنون واکسن دریافت نکرده اند خواست تا با تسریع در مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون، در افزایش ایمنی عمومی جامعه سهیم شوند.
دکتر سید وحید حسینی با اعلام نتایج آخرین بررسی‌های آماری در خصوص تاثیر واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، پیامد مثبت توجه به این دو اصل مهم را حفاظت از سلامت خود و جامعه در برابر این بیماری دانست.
دکتر حسینی با بررسی آخرین وضعیت کرونا در استان، بیشترین آمار جانباختگان این بیماری طی روز‌های اخیر را مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای عنوان کرد و گفت: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت برای حفظ سلامت مردم استان در برابر این بیماری، رسالت اصلی مجموعه سلامت است که با تمام توان و به صورت جدی دنبال می‌شود.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن دعوت از مردم استان برای مشارکت جدی در ایمن سازی جامعه، افزود: پایبندی مردم به این مسوولیت مهم، بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ و قطع زنجیره انتقال کروناویروس است.