محمدرضا مختاری و پرهام قنبری در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی در شیراز مدال طلا کسب کردند.

چهل ویکمین دوره پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی از چهارشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران با نمایش درخشان کشتی گیران فارس همراه بود.

موسایی رئیس هیأت کشتی استان فارس در گفتگو باخبرنگار مهر، نتایج کشتی گیران شایسته فارس را در این دوره از رقابتها در اوزان مختلف به شرح زیر اعلام کرد:

در وزن ۵۵ کیلو گرم، هادی شعبانی کشتی گیر ریز نقش فارس موفق به کسب مدال نقره شد.

در وزن ۶۰ کیلو گرم علیرضا کارگر به عنوانی بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد.

در وزن ۶۷ کیلو گرم سعید ارجمند دارنده مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا وامین برزگر توانستند به مدال برنز مشترک این دوره از پیکارها دست پیدا کنند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد. در این وزن غلامی دیگر کشتی گیر خوب استان هم توانست به مدال برنز دست پیدا کند.

در وزن ۷۷ کیلو گرم پرهام قنبری کشتی گیر تکنیکی استان فارس نمایش خوبی از خود نشان داد وبا شکست دادن حریفان سرشناس خود دیگر مدال طلای نمایندگان فارس را به خود اختصاص داد.

درهمین وزن محمد آزرم دخت جوان آینده دار کشتی فارس در این دوره از مسابقات به مدال برنز دست پیدا کرد. همچنین مجید جعفری دیگر کشتی گیر شایسته استان هم به عنوان پنجم این رقابت‌ها رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم پارسا نظری سنگین وزن کشتی استان قاطعانه همه حریفان خودش راشکست داد وبه مرحله نهایی راه یافت ودر این مرحله هم در یک کشتی نزدیک نتیجه را مقابل مهدی زاده واگذار کرد وبه مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت.

به گفته رئیس هیأت کشتی استان، علی قیطاسی نیز به عنوان مربی به کوچ کشتی گیران هم استانی پرداخت و باتوجه به درخشش فرنگی کاران فارس در این پیکارها، تیم کشتی فرنگی استان فارس برترین تیم کشور در این مسابقات بین المللی بود.