علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس به عنوان چهره مردمی سال 1399 پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس انتخاب شد.

کارشناسان و تیم مدیریت سایت خبری تحلیلی آینه فارس پس از بررسی برای انتخاب چهره برگزیده سال ۱۳۹۹ استان فارس از بین ۵۰ کاندیدای مطرح شده از چهره های شاخص استان که توانسته اند در سال ۱۳۹۹ در جنبه های مختلف عمرانی و اجرایی اقدامی در خور داشته باشند، به جمع بندی ۱۹ نفر رسید و این افراد جهت انتخاب چهره برگزیده سال ۱۳۹۹ استان فارس به نظرسنجی مردمی گذاشته شد.
این نظرسنجی از ابتدای روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ تا ساعت ۲۴، روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در قسمت نظرسنجی سایت آینه فارس (سمت چپ سایت) قرار گرفت و کاربران سایت با شرکت در این نظرسنجی چهره برگزیده سال استان را انتخاب کردند.

علیرضا سیاهپور به عنوان چهره مردمی سال ۱۳۹۹ پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس انتخاب شد.

علیرضا سیاهپور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس که با توجه به هدفمند بودن و اجرای راهبردهای تدوین شده در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که منجر به کاهش مستمر و پیاپی ۴ ساله تصادفات گردید،توسعه سیستم های هوشمند حمل و‌نقل جاده ای استان و برنامه ریزی برای پایش هوشمند راه های شریانی ،کسب رتبه نخست در روکش آسفالت و‌ نگهداری راه ها بین استان های کشور و … در بین گزینه ها قرار گرفته بود موفق شد با کسب ۶۰۸۷ رای به عنوان چهره سال مخاطبان انتخاب گردید.
همچنین آقای علیرضا پاک فطرت نمایندهٔ دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ شیراز و زرقان در مجلس نیز با کسب ۵۷۱۳ رای در جایگاه دوم چهره سال پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس قرار گرفت.

نتایج کامل این نظر سنجی را در جدول زیر ملاحضه می کنید: