فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و فارس خبر داد

به گزارش آینه فارس، سرهنگ رضوی: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “بوشهر” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو پارس در محور “جهرم-شیراز” در حال انتقال یک محموله شیشه است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پژو را در ورودی شیراز شناسایی و دستور ایست صادر کنند.
او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه کشف شد.
سرهنگ رضوی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: مواد مخدر مکشوفه از مرز‌های شرقی وارد کشور شده است.
وی با تاکید بر اینکه مبارزه با حمل و سوء مصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند