آرمان نصیر زاده دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام موفق به کسب مدال طلای نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شد.

به گزارش آینه فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس، آرمان نصیرزاده دانشجوی مقطع کاردانی فنی رشته صنایع غذایی گرایش گوشت و فرآورده های گوشتی مرکز آموزش علمی کاربردی مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام در رقابت با ۱۸ شرکت کننده برترکشور، مدال طلای نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که در مازندران برگزار شد، را به خود اختصاص داد.

بنابراین گزارش، نصیرزاده مراحل آماده سازی خود برای حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات را در آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی به مدت ۴۵ روز گذراند و در این مدت آموزش های لازم در زمینه پخت انواع غذاهای سنتی و مدرن، دسر ، نان ، پیش غذا، سس و دورچین خوراک را فرا گرفت.

وی پس از این بایستی در اردوی آماده سازی تیم مهارت جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگهای چین حضور یابد.

 گفتنی است نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا به صورت غیر متمرکز در برخی از استان ها در حال برگزاری است. استان مازندران امسال در رشته های قنادی و آشپزی میزبان مسابقات کشوری بود.