پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای شهر شیراز، محمد تقی تذروی، منتخب اول مردم شیراز طی پیامی از حضور پرشور در پای صندوقهای رای تقدیر کرد.

پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای شهر شیراز، محمد تقی تذروی، منتخب اول مردم شیراز طی پیامی از حضور پرشور در پای صندوقهای رای تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«واذکروا نعمه الله علیکم اذ کنتم اعداء فالّف بین قلوبکم فأصبحتم بنعمته اخوانا»
« برادری، احساس همگامی و همدلی، نعمت بزرگ خداست.»

حضورعزتمندانه و سراسر غرور ملت بزرگ و متمدن ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز بیست و هشتم خرداد سال ۱۴۰۰، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی و تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور است.

قطعا حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای نشان از دید بالای سیاسی مردم و لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.

اینجانب از تمام مردم شریف و شهیدپرور شهر شیراز، خانواده محترم شهدا، خانواده محترم جانبازان، خانواده محترم ایثارگران، بسیجی‌های غیور و جان بر کف، احزاب سیاسی، انجمن های صنفی، کانون‌های مساجد، جامعه مداحان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، یاوران محترم شورا، سازمانها و ادارت مختلف، پرسنل محترم و خدوم شورای اسلامی شهر شیراز، پرسنل محترم و خدوم شهرداری شیراز، جامعه مهندسی، علوم پزشکی، ورزشکاران،هنرمندان، فرهنگیان، سازمان اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، اقوام، عشایر، بانوان و جوانان تشکر و قدردانی می نمایم که در اولین قدم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و پس از آن انتخاب اصلح را رقم زده اند.

امیدوارم این اتحاد و همدلی در تمام زمان‌ها در بین مردم شهرم وجود داشته باشد و بتوانیم در کنار هم شورایی پویا و متعهد را داشته باشیم و شهر شهید پرور شیراز را به جایگاه اصلی خود به عنوان سومین حرم اهل بیت تعالی بخشیم.

والعاقبه للمتقین
محمد تقی تذروی
عضو شورای اسلامی شهر شیراز