سحریادگار فرد در پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر را به همه زنان و مادران مسلمان تبریک و تهنیت گفت

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ؛ متن پیام بدین شرح است:

“انا اعطیناک الکوثر”
بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان روز زن و تکریم مقام مادراست.

میلاد راز جاودانه هستی و زُهره درخشان عصمت، بزرگداشتی افتخارآمیز و فرصتی است که در این “آینه خدای نما” بنگریم و “فاطمی شدن” را به مجاهدت طلب کنیم.

به راستی نامگذاری روز ولادت بانوی بی همتای عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز مادر و روز زن،در آستانه دهه مبارک فجر، تقارنی است شایسته و در عین حال تأمل برانگیز، تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاقی و منش فردی، اجتماعی آن بانوی اخلاق و جایگاه رفیع، مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

بدون تردید نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شایان تحسین است، از این رو باید کوشید تا با رفع موانع و کشف توانمندی‌های بانوان، نقش بی ‌بدیل آنان در عرصه های گوناگون اجتماعی و مدیریت کانون خانواده مورد توجه قرار گرفته و ارج نهاده شود.
فرخنده میلاد با سعادت ام ابیها فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام مادر و روز زن را به تمامی بانوان مومنه سرزمینم به ویژه بانوان فرهیخته شهرستان لارستان تبریک عرض می نمایم.