با حضور استاندار فارس و مسئولان استانی پلیس راه کازرون_شیراز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

صبح امروز پنج شنبه ۱۰ تیرماه در سفر شهرستانی استاندار فارس به شهرستان کازرون، پلیس راه کازرون- شیراز (محور جدید) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای استان فارس در حاشیه این آیین بهره برداری با اشاره به نقش پر اهمیت پلیس راه در کنترل و افزایش ایمنی راه ها، گفت: با احداث‌ و بهره برداری از این پاسگاه پلیس راه شاهد کاهش حوادث ترافیکی در محور پر تردد کازرون-شیراز خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای استان فارس افزود: نهاد خطیر پلیس راه به عنوان ارگان مسئول و ناظر در پیاده سازی قوانین ترافیک، آخرین و به تعبیری مهم ترین حلقه از زنجیره سازمان های ایمنی در جلوگیری از تصادفات و کاهش ضایعات و تلفات راه‌هاست.

سیاهپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پلیس راه کازرون-شیراز در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع ، زیربنای ۵۸۰ متر مربعی و ۶ هزار متر مربع محوطه سازی و رمپ ، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

او تصریح کرد: با عنایت به تشکیل شهرستان کوه چنار و تبدیل پلیس راه واقع در شهر قائمیه به پلیس راه کوه چنار – بوشهر ، احداث پاسگاه پلیس راه کازرون – شیراز در ابتدای محور جدید کازرون شیراز در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

انتهای پیام/