در واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ در جاده نیروگاه شیراز دو سرنشین ۳۰ ساله آن فوت شدند

به گزارش آینه فارس ،روابط عمومی آتش نشانی شیراز اعلام کرد:در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید خودروی پژو ۲۰۶ در خیابان نیروگاه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ ایستگاه ۱۳ و تیم امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.
در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ پس از برخورد با موانع حاشیه خیابان کاملا واژگون شد،شدت این حادثه به حدی بود که اتاقک خودرو کاملا متلاشی و دو سرنشین آن در خودرو گرفتار شدند.

واژگونی مرگبار خودروی سواری در جاده نیروگاه شیرازواژگونی مرگبار خودروی سواری در جاده نیروگاه شیرازواژگونی مرگبار خودروی سواری در جاده نیروگاه شیراز

نیرو‌های آتش نشانی پس از قطع جریان برق و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند.
آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، راننده و سرنشین خودرو سواری (دو نفر مرد ۳۰ ساله) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و آن‌ها را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد هر دو سرنشین خودرو سواری به علت شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته اند.
نیرو‌های عملیات در پایان، وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.