نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از واریز افزایش ۱۲۵ درصدی مستمری ۶۲ هزار رزمنده با حقوق فروردین ماه خبر داد

به گزارش آینه فارس، ابراهیم عزیزی گفت: امسال به همت کمیسیون تلفیق و همکاری سازمان برنامه و بودجه اعتبارات کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران افزایش ۱۲۵ درصدی داشت که با حقوق فروردین ماه به حساب آن‌ها واریز شد.

او در مورد رزمندگانی که شامل این افزایش مستمری شده اند، گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر توجه خاص و رسیدگی به امور رزمندگان دفاع مقدس که بیش از ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را داشته و از شغل و یا دریافت حقوق و امکاناتی بهره‌مند نشده اند، این افزایش حقوق شامل آن‌ها شده است.

عزیزی گفت: امسال با حمایت ویژه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی و همکاری و مساعدت دولت، سازمان برنامه و بودجه و پی گیری‌های مجدانه وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، اعتبارات کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران که در سنوات گذشته از سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح کمک معیشت دریافت کرده و درآمد دیگری ندارند، بیش از ۱۲۵ درصد افزایش پیدا کرده و در فروردین ماه به حساب آنان واریز شد.

به گفته عزیزی این مستمری به بیش از ۶۲ هزار رزمنده پرداخت خواهد شد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان از برقراری مستمری برای ۳۶ هزار رزمنده دیگر نیز خبر داد.

او گفت: امسال برای بیش از ۳۶ هزار نفر از رزمندگان که پیش از این در سازمان‌های نیرو‌های مسلح تشکیل پرونده داده و در نوبت عضویت در صندوق ایثارگران سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح بودند، مستمری برقرار می‌شود