فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) از آغاز مرحله هشتم کمک مؤمنانه در شیراز خبر داد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، ۵ هزار بسته معیشتی تهیه شده که میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، فرهنگ کمک و همدلی برگرفته از فرهنگ ناب ائمه اطهار علیه السلام که مانند چشمه زلال جسم و روح جامعه را تطهیر می‌کند توسط بسیجیان پای کار و خیرین ساری و جاری است.

او افزود: همدلی و همکاری مردم باعث آبرومندی و افتخار برای شهرمان است و از اقدامات بزرگ در سایه تلاش و پشتکار و بسیجیان قهرمان و ولایتمدار که برای حراست از انقلاب و ارزش‌های والای دینی و انسانی شبانه‌روز در میدان حاضر هستند و به این حضور کریمانه افتخار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) گفت: امسال که سال حل مشکلات است با استفاده از ظرفیت تمام ارکان نظام، خیرین و همراهی و کمک بسیجیان عزیز با تمام توان در کنار مردم و خدمت به آن‌ها ایستاده ایم.

سرهنگ خسروانی تصریح کرد: در هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان سفره کریمانه اهل بیت (علیهم السلام) که روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در آرامگاه سعدی برگزار می‌شود، تعداد ۵ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان شناسایی شده شرق شیراز توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت در محلات توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی شامل انواع حبوبات، روغن، برنج و شکر است، افزود: همچنین در این ماه مبارک ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مناطق کم‌برخوردار مناطق شرق شیراز توسط پایگاه مقاومت ناحیه احمدبن موسی (ع) توزیع خواهد شد.

مسئول سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز تصریح کرد: با مشارکت خیران و کمیته امداد برای زوج‌های جوان ۵ سری جهیزیه آماده و در دستور توزیع قرار گرفته است.

انتهای پیام