در هفته ۲۸ از لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی با نتیجه یک بر صفر از ذوب آهن اصفهان شکست خورد

در هفته ۲۸ از لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی در ورزشگاه حافظیه میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این بازی با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

شاگردان مهدی تارتار در نیمه نخست نمایش بهتری از خود نشان دادند و گلزنی محمد قریشی مدافع پیش‌تاخته ذوبی‌ها در دقیقه ۱۹ روی ارسال ضربه کرنر باعث شد تا حملات ذوب‌آهن به نتیجه برسد و سبزپوشان با یک گل از حریف خود پیش افتادند؛ بعد از گلزنی قریشی، توپ و میدان کماکان در اختیار بازیکنان ذوب‌آهن باقی ماند و آن‌ها توانستند با مدیریت بازی نیمه نخست را با پیروزی به پایان ببرند.

فجری‌ها در نیمه دوم سعی داشتند تا با پی‌ریزی ضدحملات روی دروازه ذوب‌آهن به گل تساوی برسند، اما خط دفاعی ذوب‌آهن به خوبی ایستادگی کرد و در مقابل ذوبی‌ها چند فرصت رسیدن به گل دوم را هم داشتند که حملات آن‌ها به تور دروازه حریف نرسید تا تک گل محمد قریشی در نیمه نخست سرنوشت مسابقه دیشب را رقم بزند.

مجتبی سرآسیایی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با ذوب‌آهن گفت : عهده دار همه این مسائل من هستم .

وی افزود : در طول هفته برای جمع کردن تیم و آماده سازی برابر ذوب آهن تیم را مهیا کردیم ولی متاسفانه در اولین موقعیت ، تیم حریف روی یک کرنر ساده به گل رسید .

نفس‌های آخر فجر در لیگ برتر فوتبالسرآسیایی ادامه داد : این تیم استرس زیادی را تحمل می کند و این اجتناب ناپذیر است اما سعی کردیم به بازی برگردیم و شرایط را کنترل کنیم اما با توجه به ضعف بدنی بازیکنان و تغییر سیستم و تعویض ،متاسفانه نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و علی رغم اینکه موقعیت های خیلی خوبی داشتیم بازنده بازی شدیم و کار خودمان را بسیار سخت تر کردیم.

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان نیز گفت : بازی سنگینی بود و با توجه به کیفیت زمین ، روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم تا به گل های بیشتری برسیم.

نفس‌های آخر فجر در لیگ برتر فوتبالوی افزود : امروز روز خوب خط دفاع و دروازه بان تیم ما بود و دیگر بازیکنان ما نیز خوب بازی کردنند و خیلی خوب جنگیدند