جلسه ای که با حضور آقایان دکتر قادری و ابراهیم عزیزی دو نفر از نمایندگان شیراز با وزیر نفت و معاون پارلمانی ومسئولین شرکت شرکت تامین آب صنایع و معادن برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، موضوع تسریع در برگزاری مناقصه اجرای خط انتقال فرآورده از سیرجان به شیراز (مصوبه وزیر سابق نفت)، تسریع در اجرای مناقصه افزایش ظرفیت مخازن ذخیره فراورده های نفتی در شیراز (مصوبه وزیر سابق نفت) و همچنین اجرای مصوبه وزیر سابق در خصوص مشارکت وزارت نفت در تکمیل بزرگراه شیراز- عسلویه و تسریع در اجرای مصوبه دولت دوازدهم در مورد اجرای خط پروپیلن از عسلویه به مرودشت بحث و بررسی شد. مذاکره در مورد تسریع در تکمیل پتروشیمی های خط اتیلن مرکز و نیز پالایشگاه پارس فرآیند (مصوبات دولتهای دهم و یازدهم) به جلسات بعدی موکول شد.

وهمچنین در جلسه ای که با مسئولین شرکت شرکت تامین آب صنایع و معادن برگزار شد، نحوه اجرای دستور وزیر سابق صمت مبنی بر مشارکت ۳۰ درصدی شرکت مذکور (ایمواسکو) در پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه قرار شد که با حضور وزیر جدید و استانداران دو استان راه کار اجرای این مصوبه و نیز انتقال آب از خلیج فارس به استان اصفهان از طریق استان فارس مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.