در چهار ماهه نخست امسال، 55 مجوز برای 220 نوبت اجرای صحنه‌ای موسیقی در کنار جشنواره موسیقی اقوام، 31 نمایش در 465 نوبت، 4 جُنگ، 11 نمایش خیابانی، مجوز 100 نوبت اجرای سیرک و 42 نمایشگاه هنرهای تجسمی به برگزارکنندگان داده شد تا برای نشاط مردم، این رویدادهای هنری و فرهنگی را برگزار کنند.

سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پویایی فعالیت‌های هنری را برآمده از نگاه نو و تسهیل فرایندهای اداری دانست که با فروکش کردن امواج سهمگین همه‌گیری بیماری کرونا، از آغاز سال تا کنون، رونق دوباره یافته است.

وی گفت: در چهار ماهه نخست امسال، ۵۵ مجوز برای ۲۲۰ نوبت اجرای صحنه‌ای موسیقی در کنار جشنواره موسیقی اقوام، ۳۱ نمایش در ۴۶۵ نوبت، ۴ جُنگ، ۱۱ نمایش خیابانی، مجوز ۱۰۰ نوبت اجرای سیرک و ۴۲ نمایشگاه هنرهای تجسمی به برگزارکنندگان داده شد تا برای نشاط مردم، این رویدادهای هنری و فرهنگی را برگزار کنند.

سید رسول موسوی‌نژادیان، برگزاری ۱۰ کارگاه آموزش موسیقی، ۴ کارگاه مد و لباس و ۳ کارگاه هنرهای تجسمی، را از دیگر کارکردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ۴ ماه گذشته خواند و افزود: یک آموزشگاه هنرهای تجسمی، یک آموزشگاه خوشنویسی و ۵ آموزشگاه موسیقی، نیز در این ۴ ماه مجوز خود را دریافت کرده‌اند.