معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: یکی از خطرهای موجود در مسیر هر تشکیلاتی، ابتلای آن به روزمرگی است، از این رو آهنگ کار در یک تشکیلات اسلامی نباید چنین باشد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، قاسم علیپور امروز در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از خطرهای موجود در مسیر هر تشکیلاتی، ابتلای آن به روزمرگی است، از این رو آهنگ کار در یک تشکیلات اسلامی نباید چنین باشد.

وی با بیان اینکه تشکیلات و تشکل در اصل برای انسجام بخشی و ایجاد وحدت رویه در جامعه اسلامی است افزود: اگر ایجاد تشکیلات بهانه ای برای انفکاک و گروه گروه شدن جامعه باشد، برخلاف اهداف متعالی اسلام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس حرکت تشکل اسلامی را حرکتی مکتبی برشمرد و تصریح کرد: تشکل اسلامی تجمعی برای ساخته شدن افراد و تسهیلی در جهت مسیر الی الله است.

علیپور اضافه کرد: عدم همنوایی اعضا با تشکیلات یا همنوایی نامطلوب آن ها با تشکیلات هر دو آسیب بوده و مانع رشد، حرکت و اثربخشی تشکیلات در بین اعضا و جامعه است.

وی بیان داشت: مراقبت از نفوذ و مقابله با افراد نفوذی به ویژه نفوذ وابستگان به شرق و غرب و منحرفین از اسلام ناب محمدی(ص) یک اصل تشکیلاتی بوده که در صورت عدم برخورد هوشمندانه و حکیمانه با آن، به همه سطوح تشکیلات تسری پیدا می کند و تشکیلات را از درون استحاله می کند.

انتهای پیام/