رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان مرودشت گفت: مسیر ورودی تمام اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان مرودشت باز است و مشکلی در تردد و عبور و مرور مردم خودرو‌ها وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، محمدتقی قلعه نویی گفت: آب و هوای این شهرستان بسیار مطبوع و دل انگیز است و ستاد تسهیلات سفر شهرستان مرودشت مقدمات لازم جهت پذیرش میهمانان و گردشگران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان مرودشت فراهم کرده و آماده پذیرش و هر گونه خدمات رسانی است.

او گفت: پیش بینی می‌شود در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۸۰ هزار گردشگر و میهمان نوروزی از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان مرودشت به ویژه تخت جمشید دیدن کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مرودشت گفت: مسیر ورودی تمام اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان مرودشت باز است و مشکلی در تردد و عبور و مرور مردم خودرو‌ها وجود ندارد.

به گفته قلعه نویی، با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان برای جلوگیری از هرگونه تخریب و نا امنی مسیر ورودی آثار تاریخی تخت جمشید فقط در شب چهار شنبه سوری به مدت یک شب مسدود و بلافاصله صبح روز بعد باز شد و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب از جمله آثار تاریخی و سد درودزن، بهشت گمشده، تیره باغ و روستا‌های دشتک و کندازی از جمله مراکز تفریحی و تفرجگاهی و همچنین امامزادگان جلیل القدر بویژه سلطان ولایت. صفی الدین محمد و ایوب نبی از اماکن مذهبی و زیارتگاهی هستند