به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز در حاشیه بازدید از کمربندی جنوب غرب شیراز به اتفاق وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: کمربندی شیراز به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی جنوب کشور است که نقش مهمی در اقتصاد کلان حمل و نقل کشور دارد

مساعدت وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکلات کمربندی شیراز

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز در حاشیه بازدید از کمربندی جنوب غرب شیراز به اتفاق وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: کمربندی شیراز به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی جنوب کشور است که نقش مهمی در اقتصاد کلان حمل و نقل کشور دارد.
وی ادامه داد: با اقداماتی که توسط شهرداری و سایر ارگان ها در سال های اخیر در کمربندی شیراز صورت گرفته، نسبت به قبل، وضعیت بهتری دارد اما همچنان با مشکلاتی مواجه است که باید با تعامل و همراهی دستگاه ها مرتفع شود.
شهردار شیراز با اشاره به بازدید میدانی از کمربندی جنوب غرب شیراز بیان کرد: با همراهی وزیر محترم راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی از محور کمربندی جنوب غرب شیراز بازدید کردیم.
مهندس اصنافی متذکر شد: مهندس رستم قاسمی، وزیر محترم راه و شهرسازی در این بازدید از نزدیک با مشکلات کمربندی جنوب غرب شیراز اگاه شده و دستور رسیدگی و رفع مشکلات آن را صادر کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با عزم و اراده جدی دولت سیزدهم امیدواریم هرچه زودتر وعده حل مشکلات کمربندی شیراز که به عنوان یکی از پرحادثه‌ترین نقاط کشور شناخته شده، محقق شود.
انتهای پیام/