مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی از مجموعه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این استان آغاز شد

به گزارش آینه فارس ، محمود رضا طالبان افزود: هر قطعه زمین برای اجرای این واحدها به ۲ تا چهار نفر واگذار شده و این واحدها عمدتا به شکل ویلایی و در دو طبقه احداث خواهد شد.
او ادامه داد: برای اجرای این تعداد واحد مسکونی، ۲۵۰ هکتار زمین که پروانه ساختمانی آن نیز اخذ شده تامین و به بنیاد مسکن تحویل شده است.
طالبان بیان کرد: با اجرای این عملیات، در ارسنجان ۹۲۰ واحد، در اقلید ۵۹۸ واحد، در شهر دژکرد شهرستان اقلید ۱۳۴ واحد، در سعادت شهر شهرستان پاسارگاد ۱۱۲ واحد، در جهرم ۶۵۴ واحد، در خرامه ۱۶۰ واحد، در قادرآباد شهرستان خرم بید ۳۷۰ واحد و در داراب ۷۲۰ واحد احداث خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: همچنین در زرقان ۲۲۴ واحد، حاجی آباد زرین دشت ۶۴۴ واحد، فیروزآباد ۷۲۵ واحد، کازرون ۲۳۲ واحد، قائمیه ۱۳۲ واحد، مرودشت ۴۰ واحد، نورآباد شهرستان ممسنی ۷۲۵ واحد و در نی ریز ۱۱۰ واحد مسکونی ساخته خواهد شد.
طالبان ادامه داد: در استان فارس تاکنون در مجموع افزون بر سه هزار و ۳۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آماده شده که حدود ۲ هزار هکتار آن تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده و یک هزار و ۳۰۰ هکتار دیگر نیز مراحل اخذ این مجوزها را طی می‌کند