ابراهیم شیشه گر، مسئول انجمن سینمای جوانان فارس اعلام کرد که نام‌نویسی از علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های فیلمسازی و آموزش مشاغل سینمایی، توسط این انجمن آغاز شده است.

ابراهیم شیشه گر دوشنبه ۴ مرداد با بیان اینکه نام‌نویسی برای شرکت در آزمون ورودی فیلم‌سازی انجمن با عنوان «فیلم‌سازی در سه گام» آغاز شده است، به خبرنگاران گفت: این دوره آموزشی شامل دروس عکاسی، آشنایی با سینما، کارگاه ایده تا فیلم‌نامه، فیلمبرداری، کارگردانی، صدا و تدوین است و در دفاتر انجمن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

او افزود: نمایش فیلم‌های کوتاه و گفت‌وگو، کارگاه تجربه اول، کارگاه تدوین و صداگذاری، کارگاه فیلم‌سازی مستند، کارگاه فیلم‌سازی داستانی و کارگاه فیلم‌سازی تجربه‌گرا نیز از جمله کارگاه‌های این دوره است.

شیشه گر ادامه داد: آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون دوره فیلم‌سازی، ۵ مهر تعیین شده و آزمون ساعت ۱۰ صبح جمعه ۸ مهرماه به صورت سراسری در تمامی دفاتر سینمای جوان برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه دوره بلند مدت آموزش فیلسازی شامل ۳ گام است که هنرجویان در هر سه گام جمعاً ۱۰ درس را آموزش می‌بینند طول مدت این دوره ۷ماهه و از مهر ماه شروع می‌شود، طبق سنوات گذشته هنرجویان عصر ۳روز در هفته آموزش‌های فیلمسازی را فرا می گیرند افزود: از امتیازات این دوره می‌توان به اهداء گواهینامه معتبر، ارائه تجهیزات رایگان فیلم سازی، برگزاری دوره های تخصصی پیشرفته و تکمیلی، کشف و حمایت از استعدادهای جوان، برگزاری جلسات نمایش فیلم، فیلمنامه و نشست فرهنگی اشاره کرد.

مدیر انجمن سینمای جوانان فارس اضافه کرد: دوره آموزشی «فیلم‌سازی هفت ماهه» با هدف کشف و حمایت از استعدادها برگزار و در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

شیشه گر گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن واقع در خیابان منوچهری-کوچه پنجم و نشانی دیگر چهار راه خیرات، خیابان وصال، خیابان حائری کوچه۸ مراجعه کرده یا با شماره‌های ۳۲۳۰۵۷۶۹-۲۳۴۸۶۹۳-۰۹۱۷۹۳۱۶۱۱۳ تماس بگیرند.