مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس گفت: بازگشت به اسلام ناب محمدی و تحقق اصول توحید، اولویت‌های برنامه تبلیغات اسلامی فارس است.

حجت الاسلام قانع صبح دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: رسالت دین تحقق توحید است و این رسالت باید در تمامی مراتب عالم باید بروز داشته باشد.

وی ادامه داد: خلافت الهی همان رسالتی است که قرآن به آن اشاره داشته و محور اصلی تحقق توحید خلافت انسان کامل است و این نکته حائز اهمیت است که انسان کامل نقش ویژه ای در این بخش دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد: تحقق توحید می‌تواند عاملی برای ساخت انسان کامل و فراهم کردن شرایط دولت جهانی امام زمان (عج) را فراهم کند.

به گفته وی هویت دینی در گرو فرهنگ دینی است و فرهنگ دینی نیز پردازنده تمدن اسلامی است و آنچه مدنظر سازمان تبلیغات اسلامی در استان فارس بوده بازگشت به اسلام ناب است.

قانع ادامه داد: فارس دارای سابقه تاریخی وسیعی است و فارس در قله‌های برجسته کشور، پیشرو در حرکت علمی، سومین حرم اهل بیت و دارای مردمی فاضل در کشور است از این رو با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بتوان موضوع فرهنگ در استان را برطرف نمود.

او ادامه داد: موضوع سومین حرم اهل بیت (ع) به گونه‌ای است که می‌توان از این ظرفیت ویژه به عنوان یکی از ارکان اصلی نسبت به معرفی فارس به عنوان استانی پیشرو در کشور اقدام کرد