درگذشت شهادت گونه فرح پیرویان کازرونی فوق تخصص قلب کودکان و پزشک مدافع سلامت بر اثر کرونا ،در استان فارس خانواده آن مرحومه، جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمان به ویژه کارکنان درگیر با کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان فارس را داغدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه سلامت به ویژه کادر درگیر با کرونا که در این روزهای بحرانی تا پای جان به ارایه خدمات سلامت می پردازند؛ برای تمامی اساتید، پزشکان، کارکنان و دانشجویان درگیر با این بیماری منحوس، همچنین تمامی بیماران، آرزوی سلامتی کرد.

لطفی ، در پیامی در پی درگذشت پزشک فوق تخصص قلب کودکان این ضایعه را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت دکتر مهرزاد لطفی آمده است: مجموعه بهداشت و درمان استان فارس بار دیگر در مسیر پرافتخار تعالی سلامت جامعه، داغدار یکی از شایسته ترین فرزندان خود شد که عمر گرانبهایش را صرف نجات جان بیماران کرده و در این عرصه، تا پای جان، افتخار آفرید.

وی ادامه داد: بی شک تنها انسان های شایسته خداوند حتی با مرگ نیز نقشی ماندگار بر لوح دل ها رقم می زنند و دکتر پیرویان در زمره این افتخارآفرینان بود؛ پزشکی شایسته که یاد و خاطره حضور سازنده اش در عرصه سلامت این مرز و بوم تا همیشه جاوید و ماندگار است و مایه افتخار سربلندی جامعه سلامت ایران اسلامی که فرزندانی این چنین در بحرانی ترین روزها، تا خط مقدم نبرد با بیماری ایستادند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز درگذشت پزشک فوق تخصص قلب کودکان را تسلیت گفت.

در پیام اورنگ ایلامی آمده است: مرحومه دکتر پیرویان، پزشکی مردمی، نجیب و ایثارگر بود که در دوران همه‌گیری کووید ۱۹ دوشادوش سایر مدافعان سلامت در عرصه خدمت، جان خود را فدای حفظ جان و سلامت مردم کرده بود و امروز در نهایت تسلیم تقدیر الهی شد و در اثر ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد