از چند روز گذشته و آغاز سال 1400 قیمت طلا، سکه و دلار روندی افزایشی را طی کرده و صعود قابل توجهی داشته اند. قیمت امروز طلا، سکه و دلار مورخ 10 فروردین 1400 را در ادامه مشاهده کنید.

قیمت هر انس طلای جهانی ۱۷۰۵ دلار می باشد که نسبت به روز گذشته بیش از ۶ دلار و نسبت روز های ابتدایی هفته بیشاز ۲۰ دلار کاهش را تجربه کرده است.

طلاطلا

اما برخلاف طلای جهانی قیمت مظنه در بازار شاهد یک افزایش نسبی بوده است. هر مثقال طلا در بازار تهران (مظنه بازار) ۴,۷۸۲,۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت هر سکه امامی (طرح جدید) ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان می باشد که رشد قابل توجهی را نشان داده است. قیمت سکه بهار آزادی نیز ۱۱ میلیون تومان است.

در بازار سکه های خرد، هر عدد نیم سکه ۶,۸۵۰,۰۰۰ تومان و هر ربع سکه ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. هر سکه گرمی نیز ۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱,۱۰۸,۰۰۰ تومان است.

سکه

قیمت هر دلار در بازار ۲۵۹۴۰ تومان می باشد که شاهد رشد قابل توجهی از سال گذشته کنون بوده است. قیمت هر یورو نیز در بازار ۲۹۹۵۰ تومان می باشد.

صرافی ملی نیز با افزایش نسبی قیمت ها مواجه شده و قیمت هر دلار در صرافی ملی ۲۵۷۰۷ تومان و قیمت هر یورو در صافی ملی ۲۹۵۸۸ تومان است.

دلاردلار

با وجود سقوط قیمت انس طلا در بازار های جهانی، به دلیل افزایش قیمت دلار، سکه و طلای تهران همچنان در سطوح بالای خود باقی مانده و دچار ریزش نشدند.

در صورتی که دلار بتواند جایگاه خود را حفظ کند و جهت حرکت انس نیز صعودی شود می توان انتظار صعود های شدید تری را از قیمت سکه داشت