رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مسیر انقلاب در گام دوم به گونه‌ای است که بیانگر این موضوع است که دشمنان بیش از تحرکات اقتصادی در تحرکات فرهنگی و تبلیغاتی در حال فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام محمد قمی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه استان فارس باید در تمام حوزه‌ها به ویژه در موضوع تبلیغات اسلامی باید سرآمد در کشور باشد و اراده‌های جمعی نیز بر این اصل باشد که گره‌های فرهنگی استان باز شود، گفت: با توجه به توانمندی‌هایی که فارس دارد استان باید بیشتر از گذشته مورد توجه بوده و بودجه‌های قانونی به این استان اختصاص یابد.

او اضافه کرد: استان فارس در سبد اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور است و مسیری در راستای رسیدن به قله انقلاب تدوین شده و سازمان نیز در این مسیر در حال حرکت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: مسیر انقلاب در گام دوم نیز به گونه‌ای است که بیانگر این موضوع است که دشمنان بیش از تحرکات اقتصادی در تحرکات فرهنگی و تبلیغاتی در حال فعالیت هستند.

قمی یادآور شد: با توجه به فعالیت‌هایی که دشمنان در راستای تبلیغات علیه ایران دارند، از این رو یگان‌های تبلیغات اسلامی کشور باید در یک جبهه فعالیت کرده و نسبت به مقابله با دشمنان، اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته او، بانوان و رصد هوشمند می‌تواند عناصر قدرتمندی برای مقابله با دشمنان باشد تا بتوان اسلام ناب را به جهان عرضه کرد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی این استان به دنبال تحقق منویات رهبری و توسعه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در تلاش است تا خدمات اجتماعی خود را برای تمام آحاد جامعه عرضه کرده و موجب شود که جامعه به سمت تعالی حرکت کند.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی ادامه داد: تمام جامعه به دنبال برطرف کردن مشکلات فرهنگی هستند، اما در ابتدا باید به دنبال برطرف کردن علت بود و پس از آن نیز به دنبال برطرف کردن معلول بود. از این رو باید نگاه ویژه‌ای به موضوع تبلیغ اسلامی داشت و پس از آن به دنبال حل سایر مشکلات رفت.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، حجت‌الاسلام حسن قانع به عنوان رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی فارس معرفی شد.

انتهای پیام/