معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس گفت: به مناسبت پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در برابر تیم آمریکا طی مراسمی خودجوش و مردمی در شیراز، ۱۱ گوسفند قربانی شد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی در ویژه برنامه «تا پای جان برای ایران» که با هدف حمایت از تیم ملی در بازی‌های جام جهانی با حضور مردم در مقابل آستان مقدس حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) شیراز برگزار شد گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا یک روز قبل از بازی تیم ملی ایران با آمریکا در یک حرکت خودجوش مردمی ۱۱ راس گوسفند را قربانی و نذر سلامتی اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: امیدواریم شاهد برد تیم ملی کشورمان در مقابل آمریکا باشیم و دل مردم ایران بار دیگر شاد شود.

او گفت: امروز در یک فضای رسانه‌ای قرار داریم که رسانه‌های خارجی علیه تیم ملی فوتبال ما در شبکه‌های مختلف در حال تفرقه افکنی هستند تا نتیجه خوبی حاصل نشود و شادی دل مردم ایران را نبینند.

حجت الاسلام صفری گرایی تاکید کرد: در یک حرکت خود جوش مردمی دور هم جمع شدیم تا به اعضای تیم ملی بگوییم مردم سومین حرم اهل بیت (ع) دعاگوی آن‌ها هستند و دعای خیر خود را بدرقه آن‌ها کنیم.

او گفت: همچنین امروز خدمت خانواده «سید حسین حسینی» دروازه بان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم هستیم تا سهم کوچکی به عنوان یار دوازدهم این بازیکنان داشته باشیم و امیدواریم در مقابل حریفان مقتدرانه به میدان بروند و شاهد شادی مردم در کشور اسلامی خود باشیم.

صفری گرایی اعلام کرد: در این مراسم ۱۱ گوسفند به نیت سلامتی اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی از محل خیران شیراز و فوتبال دوستان و با هزینه بیش از ۵۰ میلیون تومان قربانی می‌شود و این گوشت قربانی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش خیریه‌ها توزیع خواهد شد.