فرمانده سپاه فجر فارس گفت: طرح صالحین دارای تشکیلات محوری و مهم در بسیج برای اهداف تربیتی است که تاثیر این طرح باید به صورت فراگیر و تاثیرگذار در همه عرصه ها مشاهده شود

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس سردار سرتیپ دوم یدالله بوعلی بیان داشت : بسیج در هر عرصه ای که نیاز کشور باشد وارد می شود و تاکنون در ماموریت های مختلف سربلند بوده است.

وی در اجلاسیه استادیاران طرح شجره طیبه صالحین ادامه داد: تربیت نسل مومن و انقلابی برای در دست گرفتن مسئولیت های مهم در کشور یکی از رسالت ها و اولویت های مهم بسیج است.
فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: صالحین یک تشکیلات محوری و مهم در بسیج برای اهداف تربیتی است.در حوزه تربیت و طرح صالحین نیز شاهد یک حرکت تاثیرگذار تربیتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه ای که نیاز کشور باشد وارد می شود و تاکنون در ماموریت های مختلف سربلند بوده است، گفت: در موضوع مقابله با کرونا، محرومیت زدایی، امدادرسانی پس از حوادث طبیعی و بسیاری از مسائل دیگر نقش آفرینی بسیج درخشان بوده است.
سردار بوعلی گفت: فارس دارای جمعیت نوجوان و جوان و ظرفیت های بالقوه برای ایجاد جریان های فرهنگی و انقلابی در سطح کشور بخصوص در زمینه های تربیتی است و بسیج استان باید در این زمینه الگو و سردمدار باشد