تیم فوتبال فجرسپاسی پس از شکست مقابل ذوب‌آهن در آستانه سقوط قرار گرفته است.

شاگردان سرآسیایی در تیم فوتبال فجرسپاسی برای بالا بردن شانس بقا در لیگ برتر در هفته بیست‌وهشتم لیگ به مصاف ذوب‌آهن رفتند اما نتیجه این بازی به سود آن‌ها رقم نخورد. برخلاف انتظار، فجری‌ها در این بازی مقابل ذوب‌آهن شکست خوردند تا شانس خود را برای خروج از منطقه سقوط از دست بدهند.

آن‌ها در ابتدای فصل نتایج بدی را رقم نزدند و تا هفته پنجم دو پیروزی به دست آوردند ولی شاگردان کلانتری (سرمربی وقت فجر) اسیر مشکلات فراوانشان شدند. به اذعان کارشناسان، تیم علی اصغر کلانتری روی زمین نمایش قابل قبولی ارائه می‌کرد و به دلیل وضعیت بد زمین چمن حافظیه در خارج از خانه عملکرد مطلوب‌تری داشت. هر دو برد فجری‌ها در لیگ بیست و یکم در خارج از خانه رقم خورد که این مساله را اثبات می‌کند.

انتقاد مربیان مختلف لیگ برتری و تلاش این باشگاه برای تغییر شرایط بی نتیجه ماند و نه ورزشگاه حافظیه و نه ورزشگاه پارس شیراز شرایط مناسبی برای تنها تیم لیگ برتری‌شان ایجاد نکردند. فجر در واقع تنها بود و با تمام مشکلات مالی و ساختاری لیگ را ادامه داد. همین مساله باعث شد روند نزولی فجری‌ها ادامه پیدا کند و در نهایت کلانتری از کار برکنار شود.

مجتبی سرآسیایی نیز پس از روی کار آمدن نتوانست تغییری در شرایط تیم به وجود بیاورد. آن‌ها تا پایان هفته بیست‌وهشتم ۱۵ شکست را تجربه کردند و با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند. هیچ چیز در این باشگاه شرایط مساعدی ندارد و همه چیز دست به دست هم داده تا این نتایج رقم بخورد.

بی تجربگی، ضعف در گلزنی و نداشتن امکانات کافی مهم‌ترین دلایل این نتایج هستند. آن‌ها هنوز دو بازی پیش رو دارند تا بتوانند ورق را برگردانند اما صحبت‌های سرآسیایی پس از شکست مقابل ذوب‌آهن نشان می‌دهد که وضعیت این تیم مطلوب نیست. باید منتظر ماند و دید که فجرسپاسی شیراز در دو هفته پایانی نتایج را به سود خود برمی‌گرداند یا مانند بسیاری از تیم‌ها آسانسوری به لیگ دسته یک برمی‌گردد./ ایسنا

انتهای پیام