همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، رزمایش كمك‌های مؤمنانه با عنوان «عید همدلی» جهت توزیع بسته‌های معیشتی میان كارگران استان فارس برگزار شد.

همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با عنوان «عید همدلی» جهت توزیع بسته‌های معیشتی میان کارگران استان فارس امروز، ۲۷ اسفندماه برگزار شد.

در قالب این رزمایش ۲۶ هزار بسته معیشتی از سوی اقشار مختلف بسیج اعم از کارگری، اصناف، هنرمندان، صدا و سیما و غیره و همچنین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سپاه فجر و کارخانجات استان در آستانه فرا رسیدن سال نو میان کارگران توزیع می‌شود.

در این راستا مراسم نمادینی به‌منظور توزیع ۶ هزار بسته معیشتی میان کارگران در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که در آن جمعی از کارگران سطح شهر شیراز حضور داشتند.

امیر جاهدی، جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس در این مراسم و خطاب به کارگران حاضر در جلسه گفت:‌ شب گذشته تا پاسی از شب عده‌ای در این ورزشگاه به سختی مشغول کار بودند تا امروز و در سالروز ولادت امام حسین(ع) لبخند را به لبان شما کارگران بنشانند.

وی با یادآوری نقش بی‌بدیل کارگران در عرصه‌های مختلف گفت: کارگران نقش بسیاری مهمی در تداوم انقلاب اسلامی دارند لذا باید همواره قدردان حضور و زحمات شبانه‌روزی آن‌ها باشیم.

انتهای پیام