دومین برنامه پاتوق عکس شیراز به بررسی آثار خانم فرزانه چخماق ساز عکاس باشگاه خبرنگاران جوان با موضوع گردشگری مذهبی در خانه جهانگردی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان استان فارس، مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس با اعلام این خبر گفت: این برنامه که به همت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شیراز با همکاری موسسه ایرسانما و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس برگزار شد هر سه شنبه ادامه خواهد داشت.
ابراهیم شیشه گر افزود: در دومین پـاتوق عکس شـیراز که به نقد، بررسی و مرور آثار عکاس شیرازی خانم فرزانه چخماق ساز عکاس باشگاه خبرنگاران جوان با حضور جمع کثیری از علاقمندان برپا شد، مباحث آموزشی و تخصصی توسط اساتید و کارشناسان عکاسی و گردشگری مطرح گردید.
وی در پایان افزود: در راستای تقویت هنر عکاسی در شیراز برنامه های ویژه عکاسان را گسترش خواهیم داد و هنرمندانی که متقاضی نقد آثارشان در این برنامه هستند میتوانند با انجمن سینمای جوان استان فارس و یا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تماس باشند.
در این برنامه دکتر عامری از اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان نیز حضور داشت که مباحث تخصصی عکاسی گردشگری را عنوان کرده و خبر از برگزاری جشنواره عکس گردشگری در روزهای آینده دادند.

لازم به ذکر است این برنامه که با استقبال عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی شیرازی برپا می شد حاضران تقاضای استمرار این چنین برنامه های تخصصی و برنامه های مرتبط با عکاسی را در شیراز خواستار شدند.
در این برنامه آقای علی فرهنگیان از مدرسین عکاسی شیراز به عنوان کارشناس حاضر بود و پس از نقد آثار خانم چخماقساز به سوالات حاضران پاسخ گفت.
در برنامه های آتی نیز از اساتید مجرب در این حوزه استفاده خواهد شد.