مادری که با همدستی فردی در استان البرز همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد

به گزارش آینه فارس ، سرهنگ محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در پی فوت مشکوک خانمی جوان در ۵ خردادماه امسال در یکی از محله‌های شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات در این زمینه آغاز و پس از اخذ نظریه پزشک قانونی فرضیه قتل برای ماموران انتظامی محرز و پرونده با موضوع جنایات خانوادگی وارد مرحله جدیدی شد.
سرهنگ محمدی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که پدر خانم جوان و برادر وی به ترتیب در خرداد سال ۱۳۹۹ و تیرماه سال ۱۴۰۰ به صورت مشکوکی نیز فوت کرده‌اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات ویژه مطلع شدند که مادر خانواده با همدستی فردی مذکر در استان البرز که از قبل با پسر وی (مقتول) دوست بوده اقدام به تهیه سم و دارو‌های آرام بخش کرده و طی یک سال اخیر با ریختن آن در شربت و غذا اقدام به کشتن همسر و دو فرزند پسر و دختر ۲۹ و ۳۷ ساله خود کرده است.
سرهنگ محمدی گفت: ماموران سریعا با هماهنگی مرجع قضائی مادر سنگدل را در شیراز و همچنین پس از اخذ نیابت قضائی سریعا به یکی از شهر‌های استان البرز عزیمت و در اقدامی ضربتی متهم ۴۳ ساله (همدست وی) را نیز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه همسر فرد دستگیر شده تاجر و از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار بوده است، گفت: متهمان علت و انگیزه این جنایت وحشتناک را طمع برای رسیدن به اموال پدر خانواده اقرار کرده‌اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند