مسابقات شنای قهرمانی کشور آقایان در استخر شهید حججی شهر مقدس مشهد برگزار شد و تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور شد .

به گزارش آینه فارس به نقل از روابط عمومی و هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس ، حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: مسابقات شنای قهرمانی کشور آقایان در استخر شهید حججی شهر مقدس مشهد برگزار شد و تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور شد .
آزرمی افزود : این مسابقات که با حضور ۱۳۰ ورزشکار از ۹ استان برگزار شد .
در پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی خراسان رضوی قهرمان شد و تهران و اصفهان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و در مجموع شناگران نابینای خراسان رضوی، تهران و اصفهان هم بیشترین نشان ها را کسب کردند.
ضمن قدردانی از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در برگزاری این دور از مسابقات ضمن تقدیر از مربیان و کادر فنی زحمتکش تیم شنای هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس با شناگران آینده دار خود آقای محمد دلیر در ۵۰متر و ۱۰۰متر کرال سینه مدال طلا و در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت ۴در ۵۰ متر مختلف تیمی مدال برنز ، آقای سعید رحیمی پور در ۱۰۰ متر قورباغه مدال نقره بدست آوردند و در رشته ۴در ۱۰۰ متر مختلف تیمی مدال نقره و مدال برنز در ۴ در ۵۰متر کسب نمود، اقای رحمان پاییز مدال برنز در ۱۰۰ متر قورباغه و مدال برنز در رشته ۴ در ۵۰ متر مختلف تیمی را کسب نمود آقای محمد علی کاظمی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت جوانان را کسب کردند .
آزرمی در پایان گفت رقابت‌های قهرمانی شنای بانوان نابینا و کم بینای کشور نیز که قرار بود هفته آینده در مشهد برگزار شود به علت شرایط کرونایی به زمان دیگری موکول شد.