در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۶۲۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۵۸۵ واحد قرار گرفت

به گزارش آینه فارس، امروز دوشنبه (۳۰ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۳۳۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۲۹۴ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس ۲ هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۳ هزار و ۶۲۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۵۸۵ واحد قرار گرفت.

صف خرید و فروش سهام در ۳۰ خرداد

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۴۶۳ واحد در ارتفاع ۴۲۷ هزار و ۸۲۴ واحد قرار گرفت. سه نماد حکشتی، خودرو و خساپا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشتند. آسیاتک، سابیک و خگستر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

صف خرید و فروش سهام در ۳۰ خردادشاخص کل فرابورس هم با رشد ۵۶ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۱۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد صبا، دماوند و دی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

همچنین از میان ۷۰۲ نماد بورسی، ۵۰ نماد در صف خرید و ۵۰ نماد دیگر در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۷۲۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۸ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۱۰۳ واحد در ارتفاع ۴۲۷ هزار و ۴۶۴ ایستاد. سه نماد حکشتی، خودرو و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. آسیاتک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با رشد ۳۹ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۹۸ واحد ایستاد. صبا، دماوند و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. ددانا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

همچنین بیشترین ورود پول هوشمند به ترتیب به نماد‌های های وب، سیتا و وآرین و بیشترین خروج پول هوشمند به نماد‌های فجوش، کرمان و شتران متعلق است.

هم اکنون از ۷۰۵ نماد بورسی ۴۵ نماد در صف خرید و ۸۱ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۲۸۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۲۲۳ واحد در ارتفاع ۴۲۶ هزار و ۵۸۴ ایستاد. سه نماد حکشتی، خودرو و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. آسیاتک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با رشد ۲۷ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۸۶ واحد ایستاد. آریا، دماوند و صبا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. ددانا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

همچنین بیشترین ورود پول هوشمند به ترتیب به نماد‌های آسیانک، ثفارس و ثفارس و بیشترین خروج پول هوشمند به نماد‌های فجوش، هامرز و یارا متعلق است.

هم اکنون از ۷۲۰ نماد بورسی ۶۱ نماد در صف خرید و ۷۵ نماد در صف فروش قرار دارند