شهردار شیراز گفت: آماده حمایت از فیلم‌های ارزشمند و فاخر برای اقشار کم برخوردار در محلات هستیم

به گزارش آینه فارس ، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در دیدار با هادی حجازی‌فر بازیگر و کارگردان فیلم موقعیت مهدی اظهار داشت: شیراز در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری صاحب مکتب است و به فضل الهی زمینه مناسب برای فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی، هنری در شهر شیراز فراهم است.

وی ادامه داد: اگر به استعدادهای هنری میدان داده شود و مورد حمایت قرار گیرند، اتفاقات خیلی خوبی در حوزه‌های فرهنگی و هنری می‌تواند شکل بگیرد.

شهردار شیراز با ذکر اینکه شهرداری در محله‌های مختلف سطح شهر دارای فرهنگسراهایی است که قابلیت استفاده به عنوان سینمای محلی را دارد، بیان کرد: آماده حمایت از فیلم‌های ارزشمند و فاخر برای اقشار کم برخوردار در محلات هستیم.

اصنافی با اشاره به اینکه یکی از فیلم‌های ارزشمند و فاخر، موقعیت مهدی است، گفت: شهرداری شیراز در راستای تبلیغ این اثر همکاری بسیاری داشته است.

وی افزود: پروژه تئاتر پردیس یکی از پروژه‌های شاخص منطقه ۱۱ است که در زمینی به مساحت یک هکتار واقع در بلوار نصر احداث شده است.

اصنافی بیان کرد: پردیس سینمایی جوان از دیگر پروژه‌های مهم و بزرگ ما در حوزه فرهنگی و بطور ویژه تئاتر و سینماست که در یکی از محلات کم برخوردار مراحل پایانی خود را برای بهره‌برداری نهایی طی می‌کند.