همزمان با اولین روز از سال ۱۴۰۱، شهردار شيراز و جمعی از معاونین به همراه رئیس و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) با فرمانده انتظامی استان ديداركردند

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، همزمان با اولین روز از سال ۱۴۰۱ سید احسان اصنافی شهردار شیراز ضمن تبریک سال نو به کلیه معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی حاضر در جلسه، گفت: خدمات پلیس در طول سال ۱۴۰۰ بسیار ستودنی است و من به نوبه خود از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این نیرو تقدیر و تشکر می‌کنم.

شهردار شیراز با بیان اینکه نیروی انتظامی با تلاش‌های خستگی ناپذیر و خدمات مضاعف به مردم خوشنام است، گفت: ما همواره شاکر این نیروی خدوم بوده و در همه زمینه‌ها حاضر به تعامل و همکاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه به پشتوانه حمایت‌های مجموعه استانی به ویژه پلیس تلاش شده است تا جلوه ظاهری شهر شیراز نمود داشته باشد، ابراز داشت: با همت همه مسئولان چهار محل اسکان اصلی نوروزی جهت استفاده مسافران در نظر گرفته شود.

اصنافی خطاب به فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: تا پایان تعطیلات نوروز سعی کنیم آن چیزی که شایسته شیراز است را نمود دهیم، زیرا زحمات همکاران شما در نیروی انتظامی مشهود است و امیدرواریم با همکاری این دو مجموعه اثری ماندگار از خدمت به همشهریان و هموطنان به جا بگذاریم.

خدمت صادقانه پلیس، باعث عزت در بین مردم شده است

سردار رهام‌بخش حبیبی نیز در این دیدار، بیان کرد: افتخار امروز پلیس این است که با عمل به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر و تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال نو باید مثل سابق خدمتی کنیم که مورد رضایت خداوند باشد، گفت: به لطف خداوند خدمت صادقانه پلیس روز به روز باعث عزت این نیرو در بین مردم شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سال نو و حضور بیشتر مردم در مکان‌های عمومی و تفریحی، ماموران پلیس آماده‌تر از هر زمان دیگری در کنار آنها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.