مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری فارس گفت: شفافیت، تسهیل در ارائه خدمات و استفاده از مشارکت حداکثری مردم سه حوزه مهم در کسب مشارکت شهروندان است.

مسعود طهماسبی مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری فارس در آیین معارفه شهردار اقلید گفت: یکی از تکالیف برعهده مدیران شهری کسب رضایت شهروندان است.

طهماسبی شفافیت کامل در حوزه ارائه خدمات، تسهیل در روند ارائه خدمات و رصد فرآیند‌های که موجب ارائه خدمات می‌شود و اعتماد سازی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص تصمیم گیری‌ها و استفاده از مشارکت حداکثری مردم را سه حوزه مهم برای رسیدن به کسب رضایت شهروندان اعلام کرد.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری فارس گفت: خدمت رسانی به مردم جز با همفکری و همراهی مجموعه شورا و شهرداری امکان پذیر نیست که این تعامل منجر به عمران و آبادی شهر می‌شود و درنهایت رضایت مردم را در پی دارد.

طهماسبی از مجموعه مدیریت شهری درخواست کرد با شناسایی پروژه‌ها و اولویت بندی آن‌ها نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام شود.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری و بهره برداری از توان بخش خصوصی گفت: شورا و شهرداری با همکاری و تعامل از بروز تخلفات حوزه شهری جلوگیری کنند.

در این آیین عبدالله زارع درنیانی بعنوان شهردار جدید شهر اقلید معرفی شد.

زارع درنیانی دارای مدرک تحصیلی دکترا در رشته برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران است و سوابق مختلفی همچون معاون شهرک صنعتی بزرگ شیراز از سال ۹۰ تا ۹۳، شهردار خرامه از سال ۹۳ تا ۹۶، شهردار خاوران از سال ۹۶ تا ۹۷، مدیر شهرک صنعتی خرامه در سال ۹۸، مدیر شهرک صنعتی شیراز در سال ۹۹ و شهردار بیرم تا سال ۱۴۰۱ را در کارنامه خود دارد.

شهر اقلید مرکز شهرستان اقلید با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر در ۲۵۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و از لحاظ تقسیم بندی پس از شهرداری شیراز، جهرم و کازرون با درجه ۸ چهارمین شهرداری شهر‌های استان فارس است.