رضا جاویدی در خصوص کلیپ ارسالی گفت: این اثر روایتگر برپایی میز خدمت شهرداری در مناطق مختلف و دیدار چهره به چهره شهردار و مدیران شهری با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها بود.
وی برپایی میزهای خدمت را رویه شهرداری شیراز در راستای مردم داری برشمرد و افزود: شهرداران مناطق و مدیران حوزه های مختلف شهرداری شیراز با حضور در میزهای خدمت مساجد و نماز جمعه بی واسطه شنونده خواسته ها و مشکلات مردم هستند.
براساس این گزارش، جشنواره روابط عمومی هنر مردم داری توسط استانداری فارس و با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، افشار دارابی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، یحیایی ایله ای چهره برتر روابط عمومی و داور جشنواره و مدیران و مسئولین روابط عمومی استان فارس برگزار شد.
لازم به ذکر است که ۴۸ دستگاه از سراسر استان آثار خود را به این جشنواره جهت داوری ارسال کردند که پس از بررسی آثار و با رای هیات داوران، آثار برتر انتخاب شدند.
ارباب رجوع
تاریخ : ۲۵ - اسفند - ۱۴۰۰
شهرداری شیراز کجا به مردم جواب داده که حائز رتبه برتر شده . بنده یک سالی هست که دنبال کاری هستم در شهرداری شیراز که هر روز و هفته و ماه به تعویق میندازن و انجام نمیدن . در صورتی که این کار در مدت نهایتاٌ یک هفته ای انجام می گیرد . حال باید از ارباب رجوع پرسید آیه شهرداری لایق چنین رتبه ای می باشد ؟ یا بر اساس روابط و زد وبندهای بین مدیران صورت گرفته است .